Google ads Retete Melias: Salata chinezeasca cu dressing dulce acrisor

Pagini

Translate to your language

vineri, 27 septembrie 2013

Salata chinezeasca cu dressing dulce acrisor

Salata chinezeasca cu dressing dulce acrisor
Aceasta salata chinezeasca este una din salatele mele preferate. Ba nu, este preferata mea !
Dressingul acestei salate este extraordinar de delicios. Am mancat-o prima data acum multi ani intr-un restaurant chinezesc din Spania. De atunci a ramas favorita mea.
Din pacate se pare ca nu in toate restaurantele chinezesti servesc aceeasi salata, aici in Belgia de exemplu, pe langa faptul ca ingredientele sunt diferite, nu are nici dressing-ul alb. M-a dezamagit total ... asa ca am decis sa caut reteta autentica a dressing-ului si sa o prepar eu.
Mi-a iesit o salata atat de buna ca de 3 zile fac si mananc mai multa salata decat un vegan. Chiar si acum cand scriu aceasta reteta.
Timp de prep:5 Min
Timp de gatit:5 Min
Portii: 4
5/ 5 stars from 1 user(s).
Ingrediente:
2 morcovi
100 gr jambon
1 salata iceberg
agar agar* ( eu nu am avut )
100gr germeni de soia
porumb dulce optional

Pentru dressing

40 ml otet de mere sau vin
50 gr zahar
un varf de cutit de sare
2 linguri ulei de floarea soarelui



Preparare:

    • Taiati morcovii si jambonul in betisoare subtiri si salata in 4 apoi in fasii de circa 1 cm.
    • Puneti agar agar-ul la inmuiat timp de 15 minute.
    • Amestecati ingredientele pentru dressing si mixatile cu un mixer vertical sau blender timp de cateva minute, pana ce culoarea acestuia devine alba. Potriviti gustul asa cum preferati, mai dulce sau mai acrisor.

    • Asezati salata intr-un recipient, apoi morcovii, jamonul, germenii de soia si agar agar-ul scurs bine de apa.
    • Turnati dressing-ul deasupra si serviti.

Pofta Buna !



* "Agar agar este o gelatina vegetala, incolora, inodora si insipida care datorita puterii sale gelifiere si capacitatea de absorbtie de lichid. ( poate absorbi de 300 sute de ori greutatea sa ) este folosita ca si gelifiant, stabilizator sau agent de ingrosare.
Agar agar are un continut de aproximativ 80 % fibre si serveste drept regulator intestinal. De asemenea este unul din ingredientele folosite in cea mai noua reteta de dieta din Asia. Odata ingerat acesta isi tripleaza volumul absorbind apa si dand consumatorului senzatia de "plin."
Sursa: Wikpedia
Blogarama - The Blog Directory Toate retetele sunt pe Petitchef
Creative Commons License
Cooking recipes by Melian23 is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.