Google ads Retete Melias: Piept de pui cu spanac

Pagini

Translate to your language

sâmbătă, 4 mai 2013

Piept de pui cu spanac


Vreau sa ma laud ca sunt mandra de mine. Am facut si am mancat spanac pentru prima data in viata mea. Da stiu, nu e nimic extraordinar pentru tine poate dar pentru mine e de necrezut. Niciodata nu mi-a placut cum arata si nu am putut nici macar sa il gust si mai am  2 prin aceeasi categorie... urzicile si ciorba e burta. (macar ciorba am gustat-o o singura data... o picatura ). 
Revenind la spanac, avand in vedere ca a fost pentru prima data cand am mancat a fost ok deci daca voua va place spanacul sigur o sa va placa si reteta asta.

Am avut si ceva sfecla rosie cu mar in cazul in care ma razgandeam in privinta spanacului. ;)

Ingrediente:

piept de pui
1 kg spanac
100 ml smantana lichida
sare
 piper
  nucsoara
1/2 lingurita faina cernuta
 unt

  • Spalati puiul si il stergeti cu prosoape de bucatarie. Il condimentati si il prajiti in putin unt la foc mediu-mic cca 5 minute pe fiecare parte.
  • Intre timp spalati spanacul bine, si il fierbeti 10 de minute dupa care il scoate intr-o sita sa se scurga foarte bine. 
  • Amestecati faina cu smantana.
  • Caliti spanacul 2 minute in putin unt, adaugati spanacul si condimentati cu sare si piper. Il lasati 5 minute pe foc apoi adaugati nucsoara.
Am servit cu garnitura de cartofi natur.

Daca nu va place spanacul inlocuiti cu sfecla rosie sau cu ce doriti.
Pofta buna !


Blogarama - The Blog Directory Toate retetele sunt pe Petitchef
Creative Commons License
Cooking recipes by Melian23 is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.