Google ads Retete Melias: Negresa pufoasa

Pagini

Translate to your language

duminică, 8 septembrie 2013

Negresa pufoasa

Negresa pufoasa
O prajitura foarte cunoscuta de toata lumea si foarte draga mie pentru ca este una dintre retetele cu care am crescut si pe care mama o face mai mereu.
Nu am mancat de ceva timp si m-am gandit ca ar fi o idee buna sa incerc sa reproduc reteta mamei mele, reteta pe care nu o stiu de fapt, mi-am dat seama prea tarziu ca nu o am notata nicaieri dar o voi intreba curand !!!
In fine, am facut-o dupa o reteta pe care o stiam eu si mi-a iesit o negresa pufoasa si extraordinar de gustoasa !
Sper sa va placa si voua !

Timp de preparare: 15 minutes
Timp de gatit: 30 minutes
Portii: 6 ( 12 bucati mari )
5/ 5 stars from 1 user(s).


Ingrediente:

250gr zahar
50 ml ulei
150gr unt
200 ml lapte
1 lingurita praf de copt
2 oua
60 gr faina
esenta de vanilie
un varf de sare
5 linguri de cacao
30 gr ciocolata neagra
50-60 gr nuci ( eu nu am avut


Pentru Glazura:

100 gr ciocolata neagra
50gr frisca lichida
50gr de unt


Preparare:
    • Incalziti cuptorul la 175°C
    • Bateti albusurile spuma tare.
    • Intr-o craticioara la foc mic, puneti untul taiat bucatele si cand s-a topit adaugati zaharul, 4 linguri de cacao, esenta de vanilie, laptele, ciocolata si uleiul. Cand s-a topit si zaharul dati craticioara la o parte si lasati sa se raceasca.
    • Amestecati faina cu praful de copt 1 lingura de cacao si sarea.
    • Adaugati sosul facut inainte peste faina si mixati pana la omogenizare.
    • Adaugati galbenusurile, amestecati din nou, iar la sfarsit adaugati albusurile batute spuma si amestecati de sus in joc cu o lingura de lemn sau spatula.
    • Turnati compozitia in tava si coaceti negresa timp de 30-35 de minute la 175°-180°C.
    • Faceti testul scobitorii pentru a va asigura ca s-a facut.

    Glazura:

    • Puneti ciocolata intr-o craticioara la foc mic si cand s-a topit pe jumatate adaugati frisca lichida. Lasati pe foc pana se topeste ciocolata si apoi adaugati untul amestecand continuu. Cand acesta s-a topit luati craticioara de pe foc.



Pofta Buna !
Blogarama - The Blog Directory Toate retetele sunt pe Petitchef
Creative Commons License
Cooking recipes by Melian23 is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.