Google ads Retete Melias: Clatite

Pagini

Translate to your language

joi, 30 mai 2013

Clatite

Cui nu-i plac clatitele ? Un desert sau mic dejun simplu, rapid si usor.

Ingrediente:

2 cani de faina - 300gr
1 cana de lapte
1 cana de apa minerala
( sau jumatatate de cana de bere si jum apa / minerala)
1 plic zahar vanilat
2 oua
1 lingura zahar
( nu mai mult ca se caramelizeaza si se innegresc clatitele )
un varf de cutit de sare


Preparare:

  • Am batut ouale cu sare, am adaugat apa minerala, laptele si apoi faina si le-am batut bine cu un tel. A rezultat un aluat nu foarte gros dar foarte spumos.

  • De obicei le prajeam in putin ulei dar de data asta le-am prajit in unt. Asa ca am luat unt pe dosul unei lingurite si am mazgalit putin tigaia cu el, dupa care am turnat un polonic de aluat si le-am prajit 2-3 minute pe fiecare parte.
  • Le ungeti cu dulceata preferata, nutella sau ce va place si serviti.
Pofta buna !

Blogarama - The Blog Directory Toate retetele sunt pe Petitchef
Creative Commons License
Cooking recipes by Melian23 is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.