Google ads Retete Melias: Welcome

Pagini

Translate to your language

miercuri, 24 aprilie 2013

Welcome

      Am decis sa imi fac acest blog pentru a impartasi cu voi experientele mele in bucatarie si nu numai. 
   As dori sa postez de cateva ori pe saptamana ( sper sa pot in fiecare zi ) si dupa cum veti vedea nu voi posta doar retete romanesti ci si din bucataria tipic Belgiana, mai exact din zona Flamanda
                     si va spun asta pentru ca la sfarsitul multor retete veti vedea ca se servesc cu maioneza si nu cu paine; bineinteles ca voi serviti cu ce doriti.
Aici cartofii inlocuiesc painea, iar painea este doar pentru sandwich-uri.
          Sper sa va placa blogul meu si sa continuati sa ma vizitati. Sugestiile, ideile si intrebarile
                 voastre sunt binevenite, iar acestea fiind spuse va doresc navigare placuta in mica mea bucatarie. virtuala.


Blogarama - The Blog Directory Toate retetele sunt pe Petitchef
Creative Commons License
Cooking recipes by Melian23 is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.