Google ads Retete Melias: Costite de porc marinate

Pagini

Translate to your language

vineri, 26 aprilie 2013

Costite de porc marinate


Costite de porc marinate cu garnitura de cartofi fierti si prajiti si salata de varza.
Wow ce titlu... 
Cand m-am gandit sa gatesc aceste costite, nu aveam nici un fel de inspiratie cum 
pentru ca sunt de fapt marinate si facute special pentru cuptor ( care mi s-a stricat saptamana trecuta ) sau gratar ( care nu am cum sa fac ) si nici cu ce garnitura dar pe bune ca a fost peste asteptarile mele pana si salata care in timp ce o faceam ma gandeam de ce o fac pentru ca nici nu o sa ma ating de ea. N-a fost asa
Chiar daca eu le-am cumparat deja marinate am sa va scriu si cum sa faceti asta. Puteti folosi marinata pentru orice carne ( in special daca faceti gratar ) nu este neaparat sa fie costita.



Ingrediente:
 pentru marinata:

1 kg coaste de porc
6 linguri ketchup
2 linguri de mustar
1 lingura ulei de masline
1 lingura amestec ierburi de Provence
( daca nu aveti amestecul puneti din ce aveti cate putin, rozmarin, cimbru, busuioc, oregano, dafin)
1 lingură de condimente pentru gratar
2 catei de usturoi
putin chili sau boia iute daca le doriti picante


 pentru cartofi:

putin ulei lde masline
6 cartofi
1 lingurita ierburi de Provence
( sau
un varf de lingurita de busuioc
un varf de lingurita de oregano
un varf de lingurita de rozmarin
 un varf de lingurita de cimbru )
sare
piper

Preparare:

Marinata:

  1. Taiati usturoiul marunt si il amestecati cu ketchup, muștar, chili / boia iute, ulei de masline, ierburile de Provence, condimentele pentru gratar, miere de salcam cu sare și piper. Ungeti bine coastele cu marinata si lasa cel putin 2 ore la marinat în frigider si sunt gata de pus pe gratar.
  2. Pentru ale face in tigaie, folositi o tigaie de teflon si prajiti-le fara ulei la foc mic si cu tigaia acoperita complet de un capac. Intoarceti-le din cand in cand si daca vi se pare ca se ard prea tare deasupra si nu sunt facute destul in interior adaugati 2 linguri de apa ( nu mai mult ) si mai lasati pe foc. Eu le-am taiat putin sa fiu sigura. 
Cartofii: 
  1. Cartofii se fierb si cand sunt aproape fierti ii lasati sa se scurga de apa.
  2. Puneti 2 linguri de ulei de masline intr-o tigaie la foc mediu-mare si puneti cati cartofi incap fara a-i suprapune. 
  3. Puneti pe ei putin busuioc, oregano, rozmarin si ii prajiti pe fiecare parte pana cand prind o crusta aurie. Repetati cu restul de cartofi adaugand la inceput 2 linguri de ulei






Salata o gasiti aici
Pofta buna !

Daca ti-a placut da un like / share sau lasa-mi un comentariu mai jos;
Multumesc 
Blogarama - The Blog Directory Toate retetele sunt pe Petitchef
Creative Commons License
Cooking recipes by Melian23 is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.