Google ads Retete Melias: Orez alb in stil dominican / Arroz blanco

Pagini

Translate to your language

duminică, 12 mai 2013

Orez alb in stil dominican / Arroz blanco






Va spuneam acum cateva zile de bandera dominicana si v-am postat una din mancarurile care le include si anume reteta de fasole in stil dminican. Asa cum v-am promis va postez acum o alta parte a steagului: Orezul. 
Am citit pe undeva ca proba de foc al unui bucatar dominican este sa stie sa faca orezul alb care ar trebui sa fie: bob cu bob ( sa nu se lipeasca boabele intre ele ), putin crocant pe dinafara dar moale inauntru. Cand am mancat pentru prima data n-am putut sa-mi dau seama cum este facut de iese asa si am incercat tot ce imi trecuse prin cap dar n-am reusit si m-am lasat batuta.


Eh uite ca acum stiu care este de fapt trucul si vi-l spun si voua.

Ingrediente:

2 cani de orez alb cu bob lung
( dar nu prefiert care se face in 5 minute)
3 cani de apa
1lingura si jumatate de ulei
un varf de sare








Preparare: 


  • Spalati orezul in mai multe ape pana cand aceasta ramane curata.
  • Puneti 1 lingura de ulei si sarea intr-o oala si cand este fierbinte ( dupa cca 1 minut ) adaugati apa.
  • Cand apa clocoteste adaugati orezul si amestecati frecvent.
  • Cand apa s-a evaporat acoperiti cu un capac si lasati sa fiarba la foc foarte mic 15 minute.
  • Dati capacul la o parte, amestecati, adaugati restul de ulei ( jumatate de lingura ) dupa care acoperiti din nou.
  • Dupa 5 minute gustati orezul; trebuie sa fie firm dar moale in interior. Daca este nevoie acoperiti din nou si il mai lasati 5 minute la foc foarte mic.


 Serviti cu fasole in stil dominican si carne sau ca si garnitura pentru ce doriti.

Pofta buna !

Bandera dominicana
Sursa pozei
Blogarama - The Blog Directory Toate retetele sunt pe Petitchef
Creative Commons License
Cooking recipes by Melian23 is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.