Google ads Retete Melias: Taitei chinezesti prajiti cu legume si carne

Pagini

Translate to your language

duminică, 20 octombrie 2013

Taitei chinezesti prajiti cu legume si carne

Taitei chinezesti prajiti cu legume si carne
Spre deosebire de reteta de bami goreng pe care am postat-o mai demult, in aceasta reteta am folosit taitei pentru wok care sunt mici si putin mai subtiri si din aceasta cauza nu este nevoie sa ii fierb inainte de a-i adauga in wok.
Daca veti folosi taitei lungi, cumparati din cei ce se fac in maxim 7 minute ( de preferat chiar 5 min ) pe care ii rupeti / sfaramati in bucati de 5 cm inainte de a-i adauga in wok. Aici aveti un link cu cei pe care i-am folosit eu pentru ca din pacate nu am gasit cum se numesc in romana, dar banuiesc ca nu au un nume anume.
Puteti folosi ce carne doriti sau chiar peste pentru aceasta reteta, nu neaparat carne de porc cum am folosit eu.

Timp de prep:10 Min
Timp de gatit:15 Min
Portii: 4
5/ 5 stars from 1 user(s).
Ingrediente:

500 gr taitei chinezesti
700 ml apa calda
600 gr carne ( eu am folosit cotlete )
400 gr legume ( am folosit un mix chinezesc de legume cu bambus, ciuperci negre chinezesti, germeni de soia, varza alba, praz, ceapa, pastai de mazare, morcov, ardei gras rosu si verde )
7 linguri ulei de arahide
sos de soia
Kecap manis ( optional ) - Kecap manis este un sos de soia indonezian, putin mai dulce decat sosul de soia normal
condimente ( chili, piper, usturoi praf, ghimbir )

Preparare:

    • Incingeti uleiul la foc mare in wok / tigaie si taiati carnea in bucati.
    • Adaugati carnea si condimentati cu chili, piperul, putin ghimbir si usturoi.
    • Prajiti carnea pana prinde o culoare aurie pe toate partile.
    • Adaugati legumele si lasati-le cateva minute pana ce acestea s-au calit bine.
    • Adaugati taiteii si apa calda, 2 linguri de sos de soia si amestecati pana cand acestia au absorbit toata apa.

Serviti ca atare.

Pofta Buna !

Blogarama - The Blog Directory Toate retetele sunt pe Petitchef
Creative Commons License
Cooking recipes by Melian23 is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.