Google ads Retete Melias: Sandwich pizza

Pagini

Translate to your language

duminică, 20 octombrie 2013

Sandwich pizza

Sandwich pizza

Aseara aveam pofta de pizza si am vrut sa incerc o alta reteta pentru blat decat cea pe care o folosesc in general dar nu mi-a iesit cum mi-as fi dorit si nu l-am folosit. Nu mai aveam timp sa fac aluatul pe care il fac de obicei pentru ca era tarziu asa ca trebuiasa fac ceva rapid si ce crezi, mi-am adus aminte de sandwich-urile pizza pe care le face mama si care intotdeauna mi-au placut la nebunie asa ca mi-am potolit pofta de pizza cu ele. Sunt delicioase !
Ingredientele, la fel ca si la o pizza le alegeti voi, eu le-am folosit pe cele pe care le aveam pregatite pentru pizza. De asemenea, cantitatile depind de gustul vostru si portiile pe care le doriti.
Se pot prepara si la cuptorul cu microunde insa nu vor fi la fel de crocante.

Timp de prep:10 Min
Timp de gatit:5 Min
Portii: 4
5/ 5 stars from 1 user(s).

Ingrediente:

felii de paine
cascaval ras
jambon
mozzarella
ciuperci proaspete feliate
ardei gras rosu, verde si galben
chili
salam picant
unt
ketchup



Preparare:

    • Ungeti feliile de paine cu unt, puneti putin cascaval ras apoi imprastiati restul de ingrediente .
    • Deasupra puneti din nou putin cascaval ras si cativa stropi de ketchup. ( am facut poza inainte de a pune ketchup, ups )
    • Dati la cuptor la 180°C pana ce painea prinde o culoare aurie si cascavalul si s-a topit.
Se servesc calde. Le puteti reincalzi daca va raman pentru mai tarziu, in doar cateva minute la cuptor la 100°C sau 1-2 minute la microunde.
Pofta Buna !


Blogarama - The Blog Directory Toate retetele sunt pe Petitchef
Creative Commons License
Cooking recipes by Melian23 is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.