Google ads Retete Melias: Pain perdu / Paine cu lapte si ou

Pagini

Translate to your language

vineri, 24 mai 2013

Pain perdu / Paine cu lapte si ou

Mmm nu stiu cati ani au trecut de cand nu mai mancasem paine cu lapte si ou si mi-am adus aminte acum vreo saptamana ca imi facea mama mai demult. Mi-am potolit pofta acum.

Ingrediente:

4 felii de paine ( veche de 1 zi 2 )
2 oua
jumatate de cana de lapte
unt / ulei pentru prajit
vanilie ( optional )



Preparare: 

  • Turnati laptele intr-o farfurie adanca, adaugati esenta de vanilie si amestecati. In alt recipient bateti ouale.
  • Puneti untul / uleiul la incins intr-o tigaie
  • Treceti feliile de paine pe ambele parti prin lapte apoi prin ou si le prajiti pe ambele parti la foc mediu-mic. Daca folositi unt pentru prajit lasati focul mic.
  • Se scot pe prosoape de hartie.
Presarati zahar pudra, brun sau de care preferati si serviti cu suc de portocale proaspat sau o cana cu lapte.

Pofta buna !
Blogarama - The Blog Directory Toate retetele sunt pe Petitchef
Creative Commons License
Cooking recipes by Melian23 is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.